den kortaste "årskrönika" du nånsin läst.

Gravid, vinkat av min fina Mika till landet långt borta,blivit tvåbarnsmamma tillsammans med min Emma ( som fick sin Sally samtidigt!), varit på fint dop/surprisebröllop, frånskild, singel och ny lägenhet.

Tadaa!! ;)

Just nu känner jag mig som världens kassaste vän. Jag ringer aldrig när jag säger att jag ska eller ens skickar ett kort hej på FB. Det är oursäktligt. Jag har inte slutat att älska er utan snarare tvärtom. Så vet att jag tänker på er och jag hör snart av mig. Är det ok?

Mycket kärlek.


Kommentarer
Postat av: Mika i landet langt borta

Ja, vet du, min fina J. Att det ar helt OK att bli lite anonym for ett tag, det behover vi alla emellanat. Tur att vi vet eakt var vi har varandra, aven om jag maste saga att det var pa tokarns for lange sen som jag horde din rost. Men allt blir bra, det vet vi ju.

2010-01-11 @ 07:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback