Ond bråd död och två nötter.

Vi satt precis o lekte Kaspian och jag. Han har byggt upp en jättelång tågbana och så ställde han upp djuren brevid. Så kör han tåget lite och sedan tar han ett av djuren han har ställt brevid rälsen och lägger i en vagn.
K: -Han är död.
J: -jaha. Vart ska han nu då?
K: - nu så lämnar man tillbaka honom till djurparken.
J: - vad gör de med honom där då?
K:- dom begraver honom. ( och så tittar han på mig som om jag vore en idiot som inte fattade det.)
J: - okej.
Då kommer Erik in och jag förklarar för honom vad som händer.
E.:- Hade han rymt?
K: - Nej han hade dött.
Kaspian tittar på Erik som om han vore en idiot också och jag asgarvar.

Kommentarer
Postat av: Emma

ni har en störtskön kille!!!

2009-11-03 @ 21:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback