Vår!

Jag blev helt förskräckt när jag loggade in här. Tiden har flugit fram så fort att jag trodde att jag uppdaterade för typ tre dagar sen. Men det var det ju inte.

Sen sist har jag varit nere i Gbg två gånger. Först förra torsdan. Jag ackompanjerade mamma ( KAN man säga så?) ner och vi gick på stan ett tag. Som de äkta hillbillies vi har blivit ( mamma är infödd göteborgare egentligen) så kändes det mycket märkvärdigt.
Vi höll på att traska rakt in i ett gäng förgrymmade AIK:are. De var omhuldade av poliser i och det hela hade säkert varit mycket mysigt om det inte hade varit föratt AIK:arna verkligen var förgrymmade. Jag begriper inte varför, matchen hade ju inte ens startat ännu.
(Fast nu när jag tänker lite närmare på det så är det inget mysterium alls. Det är ju AIK. Det är ju inte som att de ligger i toppen av den där listan ( jo lite koll har jag faktiskt trots att det är sport).)

jaja.
Sedan åkte jag ner igen i lördags. Jag och Otto var åt gott med nästan tjejerna och sedan gick vi på bio. Eftersom Liza och Otto har likadan smak borde jag ju ha anat mig till att det kankse inte var den typen av film han stendiggar ( du får välja nästa gång). Men han höll god min hela filmen genom. Efteråt med fast precis som med Liza så var det inte så svårt att missa att det hade varit bättre med en annan film.
På söndagen ar jag medbjuden till Ullared men jag stannade med Otto.
 Vi tog en tur runt hela Onsala med Isak the dog. Med honom i främre led så traskade vi längs havet och njöt.
Det var fint.
Sedan bar det av till Gottskär och en fika. Gott!
När tjejerna kom hem igen så åt vi och kollade på fynden sedan på kvällen åkte jag hem.
Det var så skönt att bara umgås lite och leva vardagsliv med dom.  Mera mera!

Sen dess har vi njutit av våren. Nu har till och med bladen krupit fram ur sina gömmor och det är grööönt ute.

Bilen besiktigades i onsdags och det blev blankt papper. Yey!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Så jävla underbart att våren är här :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback