Pojken med de hundra bilarna

Idag har det varit vansinnigt fint väder.
Eftersom jag har haft hela dagen ensam ( nästan) härhemma har jag gjort nyttiga saker. Hjajjamännsan!
Jag har rensat i bokhyllorna och rensat i Kaspians rum. Bara det förtjänar en eloge i sig. Duktiga duktiga jag.
Det är fan en bedrift att rensa blad drygt etthundra bilar.
Eliot har hjälpt mig. Han har sutiit och pratat och vevat som en liten tok i babysittern.

Kaspian och Erik har åkt tåg och buss idag. Erik kom hem efter körningen på morron och tittade upprymt på Kaspian.
"Vad säger du om att åka tåg och buss hela dagen idag?"
"Wihoo" tänkte jag även om frågan var riktad till Kaspian.
Han var ju lika glad som jag och med lite korvstroganoff i kistan drog de iväg.

De kommer hem vilken minut som helst nu.
Därför tänkte jag passa på att lägga in lite bilder på ett sommarFalköping. Ja iaf lite av Wetterlinsgatan.
De är tagna härommorron när jag tog en promenad. Men det är lika fint nu som det var då.



Och så jag och Eliot i soffan.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men aaah, vilka underbara bilder! Tack for att du lagger upp sadana, sa jag kan fa en smak av vad som finns dar hemma! Knackte for min pappa idag via telefon att det nog drojer innan jag kommer hem, troligtvis langre an november. Han blev helt ledsen, gubben. men han overlever nog. Jag tycker Lars och vin later som en toppengrej, jag langtar redan. Kram tills dess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback