Liten bildupdate



 Morfar Otto, Karin och Eliot.



Isak ( the dog), Viktor och Kaspian vid havet.






Eliot med Farmorn.





Fina fina Jossan med bästisen Elin.



Kaspian med kompisen Linnea utanför hästinhägnet vid cirkusen.



Bästa bilden på Liza och Kaspian på cirkusen.

(Innan du ringer mig nu Liza och är arg så vill jag bara säga att det är en så härlig bild.) (Och nu har alla redan sett den så nu är det försent.) ( puss!)



Min man är så snygg ( och hårig nu när jag ser efter) så fotografen blev alldeles darrig. Därav suddigheten.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Oj! Har erik fatt i sin nasring igen? Heja, heja! Jag gillade alltid den skarpt, det kanns som pa den gamla goda tiden nar vi alla var unga och sorglosa. Jag var till o med sa ung att jag knappt fick vara ute langre an till 22.00...eller nat. dina barn ar det finaste jag sett, bilden pa glade Eliott skanker ljus over min lordagseftermiddag har pa hostelet dar jag mailar tolalettdorrar vita, vita, vita och tampas med bade forkylning och hostelgaster som vill ringa polisen pa oss...Hmft. Och vet du? Mitt i allt saknar jag att krama dig. sadar dunderkrama, hart och lange, lange, lange. Liksom sjunka in lite i dina rokelsedoftande palestinasjalar och bara vara mickan and no more. Vi tar det sen va? karlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback