Lars Update.

Ja jag måste ta mig en LarsUpdate. Det bara är så. Trots att han har blivit vuxen och jag faktiskt gillar de gamla låtarna bättre än det nya så är det ju Lars. Lars Lars Lars.

Och nej just det. Man ska inte lyssna på lars när man känner sig lite nere. Eller tvivlar.

Kanske ska jag ta den där updaten en annan gång?

det måste komma nåt bra ur allt
det måste växa nånting under alla listor
 alla bingon alla tävlingar
alla steg tillbaka

 res mig opp
 ge mig lust att hänga på
 jag ska värma dig Anna
 jag ska lyssna och förstå
 för trots all tomhet
trots det timglas som sliter i oss
 ska vi hitta en väg ändå


Det finns så många bra texter av Lars.

Sen finns ju Melissa Horn med.

På andra sidan jorden, på andra sidan stan
 Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
 För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
 Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig

 Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Jag drar mig sakta undan och solen följer med
 Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

och

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya kläder
 Och samlat damm på min gitarr
Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort


japp japp.
En lite happeninguppdatering imorgon med bilder ev om jag kan få kamera hel****et att funka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback