Idag fick Eliot namn!


Idag fick Eliot alla sina namn på papper hem.

Han heter:  Eliot Murphy Kallebass Lipton Bardh.
Min lille gris.





Den 1:a maj var Erik och Kaspian vid Silverfallen med Farmorn och hennes vänner. Efteråt bar det av hem till en av dom och de käkade tårta. Det hela är en årlig tradition. Men jag har inte varit med än. Kalla det gärna feghet.

Här kommer det bilder på oss och sånt vi är bäst på just nu:


Att äta glass.


Att sova.


Att ha dreads.





Ta kort nurå!!!


Karate Eliot!

Kommentarer
Postat av: Malle

OJ! Vad stor han har blivit redan och vilka fina namn, OCH GUD VAD LIK han är Kaspian, helt sjukt ju! =) Iaf på översta bilden! :)



Kream!

Postat av: Mikael Grön

Hej!



Det var väldigt fina namn. Min favorit är Murphy.



Nu vill jag se en serie där varje namn får sitt eget utrymme till förklaring och reflektion.



Pussar och kramar, Micke

2009-05-13 @ 16:43:52
URL: http://nobless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback