Bedrövligt

Ja jag är bedrövlig på att blogga nu för tin.

Vi mår oförskämt bra och barna sover på natten *ta i trä*.
Jo det är höäjdpunkten. Att de sover på natten. Bägge två.
Idag så sov Eliot kanske en timme på dagen. Inte mer. Och så somnade han innan Kaspian.
Nu är han visserligen vaken och äter lite men det räknas inte.
 Hellre vaken nu än mitt i natten eller precis när vi ska sova.

Håhåja.
Igår var det vårfest på dagis. Oj så kul det var! 
Ballongsläpp och allt vad det var. Barna sjöng.
Höjdpunkten ändå var att Arvid var där.
Vem är nu denna Arvid? Jo han är Kaspians allra bästigaste vän som han typ aldrig träffar på dagis längre eftersom hans föräldrar han konstiga arbetstider.
De sprang mot varandra som ett ystert nykärt par gör över en blommig äng och kramades.
Och innan de sjöng så gav de varann en puss. Däremellan så sprang de runt och fnissade och hoppade med varann.
Ja det var så gulligt att man nästan bara dog.

Det är ju så tråkigt att läsa massa tjock text men jag har problem minst sagt med kamerahelvetet.
Sanningen att säga så vet jag inte om det blir några bilder alls framöver. Eftersom jag står med kameran i handen och är på väg till toa med den. Tål den vatten tro?

Kommentarer
Postat av: Mickan

Finaste Kaspian, jag riktigt ser lyckan nar han fick traffa sin allraste bastaste van igen. Gladje att vara barn!

2009-05-31 @ 06:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback