StädaIda

Nu idag ska jag ta mig en städdag.
Det känns faktiskt lite lyxigt. Knäppt va?
Jag har tydligen för många barn förat hinna annat än att plocka i städväg som vardagsstäd.
95% av tiden hemma plockar jag. Efter Kaspian, Erik och mig. Eliot är tack och lov alldles för liten föratt stöka till det.

Man kan ju tycka att det borde vara så att jag är pedant föratt kunna plocka så mycket.
Vilket inte stämmer alls. Det kan faktiskt vara så att det är skönt at kunna gå på golvet utan trampa på lego eller slå halvt ihjäl sig på halkiga makaroner.
Det är bara det att min man inte är med på det konceptet.
DÄRFÖR plockar jag 95% av min tid hemma.

Men nu ska jag storstäda. Det görs vääääldigt sällan.

Tänk vad gott det kommer lukta och hur härligt rent det ska bli. Så skönt.

Så slipper jag göra det sen på en månad. ;)

Kommentarer
Postat av: Michellen

Heja Jolene! det kommer ga stralande!:) Sjalv storstadar jag varendaste dag. Det ar sadar kul, men man far gora det roligt! Musik i oronen och sen kaffe som beloning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback