Syskonbaloo

Jag ringde min yngsta syster igår. Jag saknade henne. Vi bor kortkort ifrån varandra men umgås itne direkt så.
Så igår hade vi godisvräkar och filmkväll allihopa.
Hon har stannat hela dagen och sen var min äldsta lillasyster här en stund med. Det är roligt.

Den yngsta heter Josefine ( Jossan) och är tretton. Allt är pinsamt och hon har fruktansvärt roliga( och inte så lite syrliga) kommentarer om ALLT.
Den äldsta heter Liza och är ett år en månad och en dag yngre än mig. Ni får räkna själva. ;-) Hon jobbar på dagis och söker en man. Ingen jäkla kille. En man. En Persbrandt-karl.

Kaspian älskar dom bägge två och Erik ser dom som sina systrar fast inte lika mycket som jag... han är ju kille.

Jag bara dras med dom. Man blir ju liksom aldrig av med sina systrar. hehehehehe....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback