En evighet

Nej. Ingen bebis än.

Jag har varit gravid nu i ....267 dagar. Det är exakt 38 veckor idag.
Ja. Ni karlar kan ju gnälla om förkylningar. Hur länge varar de? Max 2 veckor.... ^^


Men den goda nyheten är att det har börjat barka åt det hållet att han kikar ut snart. Sammandragningar, förvärkar och annat trevligt som jag kanske inte riiiktigt känner föratt göra publikt.
Ett annat bombsäkert tecken på att han är på väg är när ens närmaste börjar ringa bara föratt se hur det är.

Nu funkar kamerakabelshelvetet och jag kan lägga in lite bilder.

 

Ja. Det var den där fikan. Kaspians boll var enorm. Erik ska ju liksom aldrig vara sämre. Mina treåringar.



Så nu ska jag göra en magspecial och en julspecial.
Inte nödvändigtvis i den ordningen...

Erik sover och Kaspian är på dagis till halv två.
Jag ska ladda in en Terry Pratchet i mp3:n och ta en värkframkallande promenad och sen kommer ongen ut. Bra? Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback