BF + 5

Och ännu ingen bebis i sikte.
Jag insåg på toa precis att jag inte tror på riktigt att han kommer komma ut. Magen kommer liksom vara där konstant.
På ett sätt är det bra. Jag slipper se mitt härliga omfång på höfterna nu eftersom magen liksom jämnar ut det. ;-)
Nej men det känns faktiskt som att magen kommer vara en fixed feature.

Samtidigt som vi har gått i affärer idag ( M o P o Jossan och Elin och jag.) och jag har haft mycket sammandragningar och slajm  alla gånger ( 200 säkert) som jag varit på toa. Så något är ju lite på gång.

Mycket BEBIS jag vet. Sanningen att säga så är det bara en enda stor väntan.

Sen när jag ammat ett tag och bebisen är större då ska jag och Erik ha ölprovarkväll. En med deluxe öl från dyrhylllorna  på systemet. Oooo... Jag ska dricka öl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback