Vinna

Klippt mig,varit hos barnmorskan, fikat hos mamma och pratat med Emma. Vi har varit o handlat med och jag ahr nojjat över hur det ser ut här hemma.
Ja jag gör det. Nojjar alltså.Tänk när det kommer hit någon som ska gå i vår kyl o ta fram fika? TA BORT all gammal mat kvinna!
Denna någon kan ju ha fått för sig att laga mat och tar den gamla äckliga korven som stått i kylen i en vecka. Blä! SLÄNG!
Herregud!Städa under sängen!
 Tänk om det kommer någon som ska ta hand om Kaspian tex som får för sig att vara gullig o städa lite. De kommer ju att tro att du är världens lortgris om det ser ut så under sängen!

Jag har städat toa typ en gång om dagen de senaste två veckorna, tvättat hysteriskt föratt inte ha ton med tvätt och nu har vi mat i kyl och frys som man kan äta och som är fräsch. Phu. Jag tror att jag kan gå som vinnare ur detta. Denna kapplöpning med förlossningen.


Idag klippte jag mig.
Det är liksom det enda jag faktiskt KAN förändra just nu och det blev jättefin och kanonbra. Jag har verklgien försökt att ta en bra bild som jag skulle lägga in här men alltså jag blir helt suddig. Ni får se sen ist.

Emma var beräknad två dagar efter mig. Hon har inte heller fått ännu. Hon har ochså suttit och klockat värkar i tre dagar. Inget händer.
Barnmorskan ordinerade oss sex idag och bokade en tid på Förlossningen för samtal om igångsättning och ev igångsättning på måndag 10,30.  Blir vi inte igångsatta på måndag blir vi det på tisdag. Urmysko.
Jag vill vill vill inte bli igångsatt. Alla dessa mysko hormoner och dropp o skit. Blä.
Men det verkar som det börjar arta sig sakta men säkert med värkar och så. Det gör liiite ondare idag men inget man föder barn på tyvärr. =P

Inatt drömde jag att jag födde barn. Det är första gången som jag drömmer om förlossningen. hImmel. Vill itne gå in på detaljer men om jag kunde välja så skulle jag lätt föda så. Lätt.





Förresten så såg jag någon på tv idag som faktiskt hette David Arses....Då skrattade jag tyst tyst innombords.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Du ar underbar vannen! ;) Behall din humor jamt jamt jamt, den kan vara det viktigaste du har, o det som manga ganger haller dig uppe! KRAM!

2009-02-03 @ 22:01:05
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jag hade massa mögelmat i min kyl nyligen. Den hade legat där typ tysen år & jag köper bara mat som jag slipper tillaga så jag hade inte haft nån större anledning att tvinga mig på den.. men rensade den för någon dag sen, känns ashärligt :D Gammal mat i kylen är fan inte kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback