Utmaning

Nu när jag sitter här o har lite ont och är uttråkad så ska jag kirra utmaningen som jag fick av Michellen! Jag håller för övrigt med dina mamma! Jag är glad att du har sådant mod att du vågar resa världen runt men alltså hemma är bra. ;-) Du hör nog av mig snartsnart... Kanske inatt ...
Den sjätte bilden i den sjätte mappen.  ok.



Uäck! Ja. Som man bäddar får man ligga. Det är iaf inget vattenlevande skaldjur . ;-)
Ska vi se om jag kan utmana någon...?
Ancheliqe! och.....Sara!


Idag är sonen febrig
Detta fenomenet är rätt roligt för övrigt.
Han blir febrig varje gång det är snö på g. Varje gång! Ajm not kidding u!
Dessutom kan han vara en riktigt bedrövlig liten sjukling fram tills alvedonen hjälper ( dvs ca en kvart efter man gett den). Efter det har vi en VÄLDIGT pigg liten treåring härhemma.
Skönt att han mår bra givetvis men att han klättrar på väggarna är lite underligt. Suppar är inte stora.

Erik har pulat o donat idag.
Dessutom shoppade han godis till mig. Han får Listan och handlar han "utanför" den ( godis) så vet man att ha när tokigt godissugen. Det gjorde han idag. Jag älskar att ha en partner in crime. =D

Undrar om man ska lägga sig o sova eller om man ska vara vaken ett tag till?


Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, vad duktig du är! :)

Nu har du en utmaning på min blogg om du inte har något bättre för dig, typ föda barn eller nåt, i nuläget :)



KRAM!http://malinkraft.blogg.se/2009/february/utmaning-igen.html#comment

Postat av: Malle

Är allt lite nyfiken på om du ligger inne och krystar nu eller om det blir igångsättning imorrn eller tisdag, håller tummarna för att allt går bra iallafall :) Kram!

2009-02-08 @ 19:28:52
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback