Sporadiskt

Ja mycket!
Jag har alltid trott att föäldrar som precis har fått barn inte har tid till att tex sitta framför datorn. Men det är itne sant. Inte här iaf.
Jag har massa tid att sitta framför datorn på kvällarna. Men jag ids inte. Tragiskt men sant.
Det är så mysigt att gosa med knyttena och kanske få ett härligt klatsch på rumpan av maken ( nej inte SEX! KLATSCH!) så klockan hinner bli elva innan man hinner blinka och då är man liksom färdig för sängen.
Men självbevarelsedriften är inte påslagen än för somna gör jag först fram mot ja... ett halv två sådär.
jaja. Time is all i have.

Men som ersättning för mina uteblivna blogginlägg har jag lagt till länkar till bra bloggar i marginalen här intill. Snällt va? ;D
Det är snitsiga och bra bloggar som jag läser själv. ... när jag egentligen borde göra annat. Typ som att blogga själv...

Nu avslutar jag mitt härliga svamlande med bilder.



Jag vill för övrigt tala om att jag klippte Kaspian häromdagen utan något problem!  Nu ser han inte ut som en hockeymålis med dreads i håret längre. Sweet victory!!!
Men det syns ju givetvis inte här eftersom han har mössa men ni kan ju tänka er ett han nu har kort över hela huvet liksom...





Jag som aldrig är med på kort är med här... jag är det som är grönt.

Håll till godo!


Kommentarer
Postat av: Marie D

Sicken liten plutt=)

så söt han är !

Säg till när du har lust att ses,kram

Postat av: Michelle fran ett internetcafe in Auckland

Hej finaste Bardharna! Underbara bilder, jag njuter i fulla drag av att lasa om era dagar, det verkar UNDERBART!!!Ni ar sa fina tillsammans!!Meeer pls! Sjalv har jag precis landat i Auckland efter en helt crazy vecka, vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta allt...shit. Har precis iallafall sett mina compadres kasta sig handlost utfor Aucklands Sky tower, natta 192 meter. Adrenalina!!Darefter skulle vi ta en ol uppe i tornet for att stilla kroppen, men ICKE! Iron Maidens gitarrist trallar givetvis forbi oss och det blev en bild o lite prat. Shit, ar helt uppe i varv. Imorrn ska vi se deras konsert har i Auckland. Och vet du: jag har varit pa mysdejt o kollat pa lite stjarnor. Pa min fodelsedag o allt. Livet leker. Me like. Saknar er, alla mina varmaste kramar!!

2009-02-19 @ 06:13:42
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback