Eliot vår Eliot!

7/2 09 kl 02.47 kom han med buller och bång!
Ambulanskillarna var väldigt tacksamma att han inte kom i ambulansen.
Jag var mycket tacksam över lustgasen och att Erik hann in i förlossningsrummet i tid!
Erik är nog tacksam föratt vi inte gör om det här en gång till för jag skrämde nog skiten ur honom med mina vrål på sovrumsgolvet. ;)
Det hela är en historia som jag ska ta mig tid att skriva ner någon annan dag för idag är jag trött.
Vi mår kanon allihop och det var en brabra förlossning. Tänk att jag minsann kan föda barn utan sugklocka!

Eliot är jättefin och lik Kaspian till tusen. Lik men ändå sig.
Kaspian är världens bästa och stoltaste storebror.

Nu ska jag gosa med min Man och imorgon lägger jag in bilder.

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: gabriella (mikaelas lillasyster)

åh vad bra att han till slut bestämde sig för att komma ut, grattisgrattisgrattis!

Postat av: Michelle på andra sidan jorden

OCH HÄR SITTER EN TANT PÅ ANDRA SIDAN JORDEN OCH GRÅÅÅÅÅTER!!!!Välkommen, älskade underbara Eliot!!Och bra bra bra jobbat finaste, älskade Jolin och Erik!!När tid finns, skriv ner allt, jag vill höra!!!Nu ska jag fortsätta gråta och äta upp min lunch. Alla här hälsar!!!KRAM!

2009-02-09 @ 00:24:03
Postat av: Malle

Jag kände allt på mig att det var på G :) Grattis i mängder!!

2009-02-09 @ 09:34:36
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Marie D

grattis igen!!

vad skönt att ni mår bra..du får säga till när ni kommit till ro vill väldigt gärna komma och titta på det lilla miraklet!!

KKrrraaammmar i massor

2009-02-09 @ 22:03:34
URL: http://!
Postat av: Skinhead Barbiedoll

GAHH, grattis ju! =)

2009-02-11 @ 11:55:00
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback