Bebistajm!



Allra finaste Eliot helt ny!





Stoltaste och finaste storebrorsan i världen.

Tusen tack för alla grattis! Det är jätteroligt att läsa era fina kommentarer och jag uppskattar dom jättemycket! =D

Vi mår så bra allihop och det har hänt så mycket roliga saker! Förutom Eliot då menar jag ju. ;D
Jag och min Emma födde barn på samma dag. DET är så himla tokigt så jag undrar lite vad som står på lut mer för oss två. Eller hur Emma?
Förutom detta lyckliga så var det mer:
När vi var inne på koll så sprang vi rakt i famnen på Marie och Rasmus i fiket, på förlossningen så träffade vi två av de barnmorskor som var med och hjälpte Kaspian till världen, träffade Babblis från FL, träffade ett par från föräldragruppen och jag träffade på en numera god vän; Herr Lustgas.

Vi hade den saliga turen att nästan bara träffa goda och glada människor under förlossningens gång och jag är ganska så säker på att hade det inte varit för det så hade jag inte mått så kalasbra idag som jag faktiskt gör.
Allting känns bra och inte alls så överväldigande som efter Kaspians förlossning. Då kände jag inte igen mig själv ordentligt och visste inte min roll.
 Men nu vet jag allt. Jag är Jolene och mamma. Det räcker för nu.

Puss och Kram till Michellen som är på andra sidan av jorden och lever ett fantastiskt liv som jag bara drömmer om än.
KRAMAR till Malin och till Marie som är så jäkla modiga och starka.
Tack allihop en gång till för alla grattis och goa goa kommentarer.

Nu ska jag blogga flitigare och lägga in massor av kort.
Och ringa er oftare.
Och hålla vad jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, söt han är då!! Vad skönt att du känner dig säker på vem du är eller vilken roll du har, måste vara härligt att bara fokusera på nuet i er situation :) Grattis igen! :) Kram!!

Postat av: Michelle

Åh, min älskade finaste underbaraste tvåbarnsmor! Jag gråter (som vanligt) och bakom står tjejerna jag bor med och tjuter i högan sky över bilderna på lillen. He is adorable!! Meeer bilder på underverket pls!!Nu kommer jag ju som bekant vara på resande fot under två veckor på nordön, så mina blogginlägg kommer bli lite sporadiska. Fick ditt sms nu, och jag känner mig, som alltid, så tacksam för att ha dig som vän. Finaste, ibland undrar jag om jag hamnat i rätt liv. Jag förstår inte hur mycket det har förändrats, och det till det bättre, under bara ett par år. Människor kommer o går, men vissa behåller jag närmast hjärtat. Och där finns du, det vet du. Mitt liv hade inte varit det samma utan dig i det, du skänker det en speciell klang. Jag är så lycklig att flera av mina få tvillingsjälar inte bounsar runt på en annan del av jorden, utan bestämt sig för att flytta in i människor som finns mig nära. För det är jag glad! Din roll är stor i mitt liv, min Jolene, min tvåbarnsmor. Dina barn är underbara, och jag längtar tills jag hittar nån att dela sådana saker med. Nån som vill stanna. Fast, återigen. Jag är så nöjd med det jag har nu. Frihet, nära vänner som hela tiden påminner mig om vem jag är, och framtiden i mina händer. Lycka! TAck för att du är en del av mitt liv. TAck. Och kram!

2009-02-13 @ 00:36:39
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Måste ju kännas helt öhmäjzing nu ja =)

2009-02-13 @ 13:02:27
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Liza

D coooolaste e att han e skitsöt på bilderna, men dom gör honom ändå ingen rättvisa :) Han e ännu finare, goare o ännu mer underbar i verkligheten!! O d häftigaste e att man vet att d kommer bli som me hans storebror: d blir ännu bättre för varje dag som går :) (Ja e absolut VÄRLDENS mest stolta moster) (o syster) (o svägerska) Puss på er!

2009-02-14 @ 15:17:39
Postat av: Angelique

Man längtar ju inte direkt mindre när man ser dina bilder!

Sötingar :-p

2009-02-17 @ 14:18:55
Postat av: Malle

Angående affron så klarar man sig rätt bra om man har gung i höfterna :) Det är lite som yoga (fast högre tempo förstås), man ska bara se till sig själv och inte bry sig så mycket om hur man ser ut, väldigt individuellt så sett, man gör rörelserna utefter sin egen förmåga. Men det är grymt skönt, kan definitivt råda dig till att prova! Finns väl dessutom mamma--afro nu där man har sitt knyte i bärsele under tiden :)

2009-02-17 @ 23:14:06
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback