Sugen

Nu i det fina vårvädret blev jag lite sugen på att börja stegräkna igen. Någon som vill hurta sig med mig?

Igår var vi ute hela dagen men då glömde jag ju stegräknaren naturligtvis. Snurrpanna.

Iallafall så hade vi jätteskönt och roligt. Jag tog fina bilder på Kaspian och jag hade mina fina nya solisar på mig. Ska lägga upp så fort jag kan men vår dator är ju seeeg. Det kan ta en stund det hela.

Kaspian sprang med sin nya cykel hela dagen nästan och vi fikade ute i solskenet med mamma. Sen mötte vi upp Eriken och promenerade hem.

Nu har Erik uppskrivning! Han skriver upp för C kortet om jag inte är helt ute o snurrar.  ska bli spännande o se hur det gått sen....


Vi ska till stan idag. Det är "Marken". Med andra ord som iten är så bonniga så är det vårmarknad i stan. Massa stånd ( haha) där de säljer allt från himmel och jord i tjafsväg. Ska ta bilder där med.

Ospännande inlägg men jag är trött nu. Igen. Eliot sover. Kanske skulle ta igen mig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback