Pruttfejsbok! >=(

ja nu blev jag lite sur då.
Hemskt personligt tar jag det med.
Alla andra kan säkert komma in på fejsbok.
ALLA utom jag.


Jag som bara vill byta profilbild.
Prutt på dig fejsbok.

Ha!
Nu ska alla få se hur jag ser ut här iaf!


Ja typ såhära kanske!

(Jag ska passa på att presentera mig lite. Det har jag ju inte gjort.
Åldern är inte relevant fast jag är 26. Det är nästan 30.
Hua.
 Moving on.
Vi är tre till i min familj om man inte räknar fiskarna.  De andra finns på bild härnedanför.
Han med mycket ansiktshår är min Erik. Vi avskydde varandra när vi började umgås. Han var en riktig smartypants. Inget har förändrats utom min förmåga att anpassa mig. Tror jag. ;) Vi gifte oss borgeligt fredagen den 13 jan 06. ^^
Han är lite äldre än mig och tillsammans är vi mycket stolta föräldrar till de finaste och smartaste pojkar världshistorien någonsin skådat.
Kaspian är född sep 05 och Eliot nu i feb. Den första ville gärna stanna kvar i min mage medans den andra hade väldigt bråttom ut. Så kan det gå!
Som alla andra vårar kliar det i oss och vi vill flytta ifrån Falköping men vi är fortfarande kvar.
Jag kommer ursprungligen från Gbg hållet medans Erik kommer ifrån Jönköpingshållet. Vi har tjocka släkten härikring förutom min pappa och lillebror som bor med hela sin familj i Kunsbacka.

Jag är väldigt kreativ men tiden räcker inte till. Pågående projekt är dreads och uppstyrsling av gästrummet.
Nog nu.)

Prutt på fejsbok!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till Dom Glömda Barnen

Barnen´s rätt i samhället



Omhändertagen på mycket tveksamma grunder



Vi är en nystartad förening DOM GLÖMDA BARNEN som vänder sig till de föräldrar som fått sina barn omhändertagna på mycket tveksamma grunder och många gånger utan att få någon rimlig



Vi i föreningen anser att varje barn har rätt till sina föräldrar och sitt nätverk – att föräldrarna i första hand ska få allt stöd och all hjälp så att alla möjligheter först är uttömda innan en placering sker.

Vi anser också att barnen ska placeras på besöksavstånd, så att inte det ska bli ett hinder och orsaka att kontakten bryts med föräldrar eller syskon. Vi vet hur viktig den kontakten är.



Målgrupper

Barn & Ungdomar

Som bor/eller har bott på HVB-hem eller i Familjehem

Föräldrar

Som har/eller har haft ert/era barn på HVB-hem eller Familjehem

Mormor.Farmor.Farfar.Morfar

Som har fått sitt Barnbarn omhändertaget gemon LVU.

Du själva hade kunnat ta hand om ditt barnbarn men inte fått det.

Askungarna

Jag blev inte omhändertagen fick bo hemma med mina biologiska föräldrar men hade det inte bra där

Lagar

Vi håller på att jobba fram lagförslag till Regeringen då Socialtjänsten gör många fel med Omhändertandet av barnen



www.domglomdabarnen.dinstudio.se

2009-04-06 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback