Kaspian

Nu är det andra natten min kille har sovit utan tutte!

Han glömde bort att han lagt den på toahyllan och så såg han den inte när han skulle lägga sig i förrgår. Sen när jag skulle hämta den var den spårlöst borta.

" Mamma det går inte utan tutten!" ,förklarade han för mig och vi letade igenom hela lägenheten.
 Sedan när Kaspian inte orkade leta längre ( inte vi heller för den delen) utan låg i sängen så visade Erik tutten för mig och viskade:
"Vad gör vi nu då?"

Då har den legat i hans ficka hela tiden.

" GÖM DEN FÖR FN" väste jag.
Jamen vad annars liksom?
 Här har man chansen att få sin son tuttfri och så undrar karln vad man ska göra av tutten som sonen faktiskt gått och lagt sig utan. Frivilligt! Ja. Suck.
Kaspian somnade jättebra. Naturligtvis.


Fantastiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback