nedgrävning

Usch jag satt och höll på att gräva ner mig i all elände.
(Ni som känner mig vet att jag inte kollar på nyheterna. Jag får vansinnig ångest och känner en stor hjälplöshet. Jag kan ju tyvärr inte rädda hela världen. Därför väljer jag att läsa på texttv ist.
Men det var inte det jag skulle skriva om.)
Det är bedrövligt att bara känna att hur man än vänder på det så är allt skit. Men jag insåg på soffan när jag höll på att drunkna i allt det mörka att  det finns ju så kanonbra grejjer som jag kan tänka på ist!
Förutom dom som är så uppenbara som jag alltid är supertacksam för så finns det sådant som inte är konstant och som jag känner mig väldigt tacksam för, för stunden.

*min energipåfyllning igår tex. HELA dagen var skit men så kom
Mickan och så mådde jag så bra! Allt hade tömt mig det senaste men så kom hon och bara lyfte upp mig!

*Jobben! Telefonjobben som jag känner räddar hela ekonomin nästa månad! Knapert och för yberjävligt med soc och lån och fan nu men sen så är det inte så!

*min förmåga att faktiskt ta mig till AF idag. klapp på axeln!

*Vi fick en skiva från dagis idag med dagisbilder på Kaspian. Ooo va glad jag blev!!!! Så fina lekbilder och ååå bara gott!
Ni ska få se imorgon!

Nu istället föratt vara på det mörkaste ångeststället så mår jag bra. Jag ska gosa med min son nu för han har vaknat ( och gnäller om att det tar lång tid för mig att komma ut till soffan hihi) och så ska jag se på 2 and a half men och sen NCIS. Sen ska jag sova.
Och imorgon ska jag INTE gräva ner mig i allt det tråkiga.

Puss på Michellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback