Min son

I bilen:
-Lyssna ajonmejden mamma!
-Är det bra då?
-Saslöst!

>.<  hehe

Sängdags:

-Äskar dig mamma!
-Älskar dig me!
-Mest i värden mamma!
- jaa dej me!

Fotboll i hallen:
-Jäss! Icket skott! ÅÅÅÅL pappa!

När Erik gör något bus:
-Nej pappa sluta nu!

När jag svär:
-Ne mamma . Inte fan. Attans!

Vi fångade en spindel förut som satt på golvet i vardagsrummet:
-Åh lilla gumman! ( med väldigt snuttepluttig stämma.)


Ätdags:
- Inte äta! Ja inte hungri. Ha ost?
-ja men då får du ha macka under osten.
-INTE ostmacka! OST!!!






Kommentarer
Postat av: Marie D

så guuligt!!Dom e underbara!!

längtar till Rasmus börjar prata så pass;)

kram

Postat av: M

Åh!Finaste minsting!Vilka uttryck han slänger sig med! Men att Iron Maiden var sanslöst bra, det visste jag inte...;) Jag sitter här på mitt rum och ler denna regniga fredagsmorgon innan jobbet. Ikväll är det garanterat fest, även om jag kanske helst hade krupit upp i en varm famn med en kopp té. Men det är ju trots allt min sista fredag här...;)Kram och trevlig helg!

2008-09-05 @ 07:59:31
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback