Sicken bra film.

Åh jag har precis sett färdigt "Se upp för dårarna" och det har infunnit sig en gladglad känsla i kroppa! Den var hemskt skön och den är svensk! En av de få svenska filmer som jag faktiskt tycker är skön. "Smala Sussie" slår allt men ändå ;-P

Jag tycker att det kan vara Januari nu och att skrutten i magen kan basunera ut sitt första skrik. Jag längtar efter flerbarnslivbet och att se Kaspians storebrors förmaningar och lycka. Föratt inte nämna att få tralla runt med bärsele eller barnvagn och att snusa bäääbis.

Min Kaspian.

"Där mamma! Kå!! Min boksta!"

Han ska följa med imorgon och lyssna på bebisen. Jag är nervis. Jag har haft så mycket sammandragningar det senaste och jag blir orolig. De på förlossningen ( dit jag ringde igår kväll) vevade bara bort det och tyckte att jag skulle vila till imorgon och se vad de säger.
Vi får väl se.
Bebisbebisbebis.

Fett bra.

Jo när jag blir drottning ska jag sparka alla moderater. De är inte verklighetsförankrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback