Uppryckning!


Vädret beter sig som en yster fölunge på sommarbete och jag har solkat ner mig. Nej dessvärre inte sol-katt  ( vilket vore mycket trevligare f.ö.) men solkat ner mig i tråkighetsträsket. Utan märkbar anledning dessutom så nu hoppade jag upp igen!  Nu ska jag börja leka ordentligt igen och strunta i att diska. Nu ska jag börja barnsla mig lite och inte ta allt på blodigt allvar. Sluta försöka vara vuxen och bete mig som den sjuttonåring jag känner mig som.

Jag kan höra min syster men nej Liza. Denna outbirst har inget med att göra vårt samtal igår. Ingen åldersnoja. Bara bokinspiration.

Käk sen ut i snönen ( det heter faktiskt så)  med Kaspian!


image125

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback