Strålande!

Jag är på strålande humör! Det luktar rökelse, bra musik lyssnas till och jag är på genuint bra humör. Strålande!

Dagen började med ryggont men med sängliggande och  "Dharma och Greg" botades det och det är nog därför jag är så trevlig att umgås med idag. ;P

Vi var i Skövde igår ( Erik, Liza, Micke med två ohängda vänner och jag) och såg "Hancock". Det var faktiskt en mycket bra superhjälte historia och olik de andra på ett bra sätt. Vi kom  överrens om att det är en bra film. GÅ och SE. Eller stanna hemma och se. Hur "olaglig" du nu vill vara. ;-)

Är fortfarande på odrägligt bra humör ! Det var längesen jag var det. N uska jag bara hitta nånstans att göra av det...


Kommentarer
Postat av: M

Åh, rökelsemys!minns när jag var liten plutt o tuttade på rökelsen på mitt rum, vilket en viss pappa inte förstod sig på och avskydde...;) Nu blire mail till dig, vännen!Read and proceed!Cheers!

2008-07-20 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback