Sicket sommarvär!

Ja bonnig som man är.

Iallafall så var jag och Erik och spelade minigolf i tisdags. Jag kickade ass ( jag fick 106 p och Erik 75 p. Mest vinner...?) och Kaspian var ute och partade med sina kompisar så honom åkte vi och hämtade framåt ett sådär. Liza satt hemma hos oss och sörplade vin så hon hade deckat på vår soffa. Erik som är världens starkaste man bar in henne i gästrummet så hon inte skulle vara ivägen. Kaspian hade ju bjudit in sina fotbollspolare så de skulle efterfesta. Alla var härligt bakis igår morse och vi körde hem allihop.

Igår såg vi faktiskt också den nya Batman filmen. Jag gillade att den inte var så serieteckand samtidigt som jag tyckte att det tog själva Batmankänslan ifrån den. Onödigt lång dessutom. Man blev nästan lite långtråkad. Jag tänker inte kommentera Heath Ledger. Punkt.

Jaja. Det var någon som sa att man har så roligt som man gör sig. Så deså.

Tack Liza föratt du var barnvakt!

Kommentarer
Postat av: ArgLiza

Varför skulle Erik behöva va "världens starkaste man" för att bära in mig i gästrummet?? Ja e som en ärta!



(du glömde berätta att ja försökte ragga på Kaspians kompisar me den gamla hederliga "touch my talala my ding ding dong")

2008-07-25 @ 23:01:24
Postat av: ArgLiza

Glömde: fnyyyyys

2008-07-25 @ 23:02:42
Postat av: Jolin

Ahahahaha! Ja men hur ska jag kunna boosta både ditt ego och hans samtidigt? Ok: Erik behövde itne alls vara fullt så stark som världens starkaste man. Han var LAGOM stark. Och Liza ÄR liten som en ärta.

Bra nu?



Ja fast först klämde du ju i med " You got to gillar the svenska killar" och flörtade hejdlöst med Johan. Lite smaklöst men jaja...

2008-07-26 @ 00:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback