"lillsemester"

Nu bor vi i Skara över helgen. Vi ska äta Lejon o Björnglass och eventuellt ha grillkväll med några kompisar. Det ska bli skönt att komma bort lite.
Eftersom huset vi bor i renoveras lite så vet jag inte hur det blir med internätet men det märker vi la! KRAMEN!

Oj jag kom på att jag glömde att tala om vad vi såg förut! Nere på Fåraberget gick det en häst med en konstig mojäng som en kille åkte på i bak. När vi kom närmare visade det sig att det var en gräsklipparhäst!  Skitball. På ställningen i bak hade de monterat såna handgräsklippare ni vet som man brukar få slita arslet av sig föratt ens kunna flytta. Hästen gick fram och tillbaka med den där och klippte.  Så himla bra ide tycker jag.

KRAMEN!

Kommentarer
Postat av: M

Vännnen. Jag lyssnar på en viss Melissa Horn-platta som låg o väntade på mig när jag kom hem efter jobbet, i ett paket som var bara till mig. Åh. Jag blev så glad, så glad. Och underbara örhängen som du vet att jag älskar. Det är nog ödet, för jag tappade ett av mina cherry-örhängen när vi hängde på stranden nyss. Jag undrar vad det är för kosmiska effekter i luften som gör att jag återförenas med föremål jag tappat bort. :) Det är underbart. Och Jolene, musiken är underbar. Nu vet jag vad som saknades i mitt engelska liv. Tack också för korsordet, jag kommer att ha nytta av det en blue sunday. Jag hittar mig själv i dig, flera gånger om. Och jag upphör aldrig att förvånas. Alla mina varmaste kramar!

2008-07-10 @ 19:02:10
Postat av: Malle

Den där gräsklipparhästen var i tidningen såg jag :)

Postat av: Jolin

M: Precis. Med allt.



Malle: Visst är det en superb ide?

2008-07-15 @ 16:56:26
URL: http://jolin247.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback