Det blev långt men stå ut!

Jahapp.
NU är vi äntligen hemma från badet och jag har tio minuter över innan jag ska röda håret.



Det var cruising här i stan i lördags. Få snygga bilar och en MYCKET fascinerad Kaspian. "Göschnygg mamma!" upprepade han med tindrande ögon hela tiden. När han inte pratade om glass vill säga. ;-)
Mcyket folk och en del man kände igen. Haha. Jag såg ett av mina ex. Han är lika gammal som jag. Vet ni varför jag skrattade rått? Ni vet hornen-ploppar-fram-ur-pannan rått? Föratt det är alltid lika roligt när man har blivit illa behandlad av någon när man ser att ödet tar ut sin rätt på dom ... Han har väääldigt högt håsfästa om vi säger så. ;-) Moahahahha!
Vi hade hursomhaver roligt och kom hem dundrandes vid 10 över 10.



Bilbingon var kul över förväntan och jag måste göra detta asap igen. Ewa är kanonkul att umgås med och vi hade så roligt. Det var en thrill kan jag säga att vara 4 nummer ifrån 30000kr. Såhär går det till:
Massa bilar som står parkerade på en fotbollsplan med alla möjliga sorters folk i, i Axvall. Det är väldigt noga med att man är tyst. Varför är jag inte säker på eftersom det krävdes att man var i Falköping föratt inte höra nummren som ropades
Men mycket nöje för liten peng. Man kunde vinna 13000 på ena spelet och 30000 på andra och "småsummor" på de andra. Jag fick 14 brickor för hundringen. Himmla grejjt alltså.


Igår och idag har vi badat. Eller kanske inte jag så mycket. Min förmåga att kontrollera kroppstemratuern har försvunnit helt och jag kan inte vara i vattnet för jag fryser som en idiot och jag kan inte vara i solen för då smälter jag till en liten blöt hög. Jag satt under ett medhavt parasoll ist.
Men Erik och Kaspian har badat som två sälar i Pankas läskiga vatten.



Håhå. nu ska jag blanda henna och ladda in bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback