Nationalencyklopedi

Killen är jättestor nu och sover hela natten. *ta i trä*
Imorse sa han mycket bestämt " Mamma ja illha at." Frukost it is tänkte jag. 
Minst ett nytt ord om dagen.
Olvoastbil (!), iska, entin, päpple, jos, jölk, macka, örgås, ova, tutte, momo, Lisan, Ovov, bil, olis, and, acka, Ora ( nej inte hora! Dora! :-P), apa, irat, Åhnej, jaHaa, Rosa, blå, ett, tå, tre, fem, sechs, sju och åtta är bara ett litet litet urval av vad min kille faktiskt kan nu.
Ja, Det kan var så att det krävs lite översättning ser jag nu när man inte HÖR hur han säger det. Den som gissar rätt på flest av de ord som inte är fullt så artikulerade kan få en bulle på posten! :-D
Dessutom så kan han faktiskt säga Nationalencyklopedi om han hör mig säga det först, lite oartikulerat men han kan! Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback