Prefix

Det är jävligt trist att räkna med prefix och upphöjda nummer. Tråkit tråkit tråkit.

Jag önskar att jag hade tålamod att lägga upp ltie roliga bilder men nej. Dessutom vet jag att jag ahr roliga videos men då måsta jag lägga in dom på jotob och det finns det ännu mindre tålamod till....

Jag är jävligt trött på Facebook. Det är som en såndär Vännerbok man hade när man var liten. Man har en massa "vänner" på en lista men man gör liksom inget med dom.  Hela facebook har mist sin charm som den var obegåvad med från början. Funderar starkt på att ojoina igen. Bara blogga. Fast det är ju lite trist med i längden. Jag vill ha flera läsare så man kan få lite feedback.  Hur man göra då? Flera vänner på facebook? ;-P

Ska träna lite nu. Har inte hunnit och dessutom fhryser jag.

*Mathandling imorgon eftermiddag plus upphämtning av pannåupphängning,
*Föräldramöte torsdag kl 18,30
*Vernissage lördag kl 13,00
*Jönköping måndag morgon för inköp av skrivare. + ikea för ny stekpanna + hm för Kaspian kläder.
*Hokky + teater i månaden.

En kort lista. Det är minus proven,studet och annat vardagstjafs och fikande jag ska göra denna veckan.
hm. Det är onsdag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mikael Grön

En liten notis som kanske kan vara intressant:
För att få upp intresset för din blogg på Facebook kan du ställa in så Facebook automatiskt hämtar allt du skriver i bloggen och lägger det som notes i din profil... Så som jag gjort.. :)
Adressen till din RSS-feed är http://jolin247.blogg.se/index.rss så logga in på facebook och gå till Notes-applikationen. Till höger finns en länk som heter "Edit import settings". Tryck där och ange din blogg-rss-feed-adress. :) Biff!

Postat av: jolin

Aj know that. Jag gjorde det men det blevo ingen skillnad.Tack för tipset anyway!

2008-02-23 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback