Lördag!

På lördag är det vernissage! Då ställer jag och fler ut och det är så spännande!
På torsdag så ska jag vara med när pressen blir informerad. *eeep*
Så nu ska jag bjuda in ALLA och ALLA ska komma!
Jag vet inte vilken tid ordentligt men det är ju en liten petitess! Min första vernissage!
VÄLKOMMNA!



Erik sover nu för han jobbar dag denna veckan. Själv har jag kollat min mail  typ 7 gånger den senaste halvtimman. Jag har sökt ett jobb som jag praktiskt taget håller andan på  att få men ansökningstiden gick ut i fredags. Hon har ju självklart lite att sålla bland så det är ju heeelt ologiskt av mig att kolla mailen nu. Men men.

Vi kollade på Beowulf ( stavas?) ikväll. Som vanligt stör jag mig på att de är i Danmark och ändå talar de amerikanska. Dessutom låter det som tysk brytning på Jolie. Hollywood. Så långt komna men ändå bortkomna. I övrigt så var den väl underhållande.
Har även sett både Ginger Snaps ( rysligt mysigt med fotoarbetet längst fram i filmen men i övrigt: bleech) och Tank Girl ( rekommenderas varmt!!!!) i helgen. Svärmor ( som vi doggvaktade åt) har en 52" tv. I rest my case.

Kaspian lever och frodas som talande ogräs. Inte bara kan han säga bilmärkena han skiljer dom åt också! Inte ens min syrra på 24 bast klarar det! > ; P *ser du hornen?*

Uppdatering färdig. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mikael Grön

Rättstavat till Beowulf

För övrigt verkar inte din vernissage vara nån speciell stans! Eller vet du mer än du skriver?

Inte för att jag kan komma.. Brodern är på besök från Uddevalla!

Postat av: jolin

Ta med brodra din! Ingen mår dåligt av lite kultur!

2008-02-23 @ 00:38:04
Postat av: Anna

Oj vad spännande med vernisage! Hoppas att det gick bra!
Vad har du ställt ut? *nyfiken*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback