Lite så blasè

Ni vet flyttplanerna?  Jag har stora planer för Lägenheten vi inte har hittat än. Stora planer. Det är nästan så att jag kan tänka mig att smygbörja lite här för att se om det verkligen skulle bli bra när det väl kommer till kritan.
Jahaja.




























Det blir inte så kul när man tappar tråden och man inte vet vad man ska skriva om.

Jag har börjat läsa Alfons för Kaspian. En bok om kvällen och han älskar det. Håhåjaja Alfons..... Skulle egentligen vilja börja läsa Pratchett för honom men det är så få bilder i de böckerna.
Nu ska jag vara husfru ett tag och laga mat åt gubben och sen ska jag och Kaspian till stan med mamma. Vi ska fika på lilla Blå. Varje gång vi gjort det det senaste har vi suttit och klagat över hur förfallet det har blivit men vi landar alltid där ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback