Bildkavalkad!

Trodde jag ja!
Vår dator är ju lite mysko och nu har vi tydligen inte kopplat in kameran trots att jag sitter här o tittar på en inkopplad kamera... hmmm...
Jaja.
Julen har varit mycket trevlig och rolig och myspysig om än lite flänging. Alldeles fulltryckt med singstar och godis, godis, godis och skinkmackor. Mmmm jag älskar skinkmackor...

Idag så har vi fikat och pratat mycket med två trevliga och goa barnmorskor (eller tanter som Kaspian kallade dom) och allt är så bra så bra.

Efter det gjorde vi ett ryck och åkte o köpte några välbehövliga lekkamrater åt vårt husdjur Nemonen. Den som kan lista ut vem nemonen är får en pannkaka med valfri sylt på posten!

Och nu ikväll så fikade jag med Ramona och hennes systerYster Terese. Jag har skrattat jättemycket åt deras historier om Astor och Lady o Lufsen.
Ramona är en sån person så när jag lägger på luren när vi pratat med varann så säger jag för mig själv: "Hon är ju helt galen."
Då vet ni. ;-)

Jag saknar Mickan så nu ska jag messa henne o fråga om hon har hunnit till Sälen eller inte.

Så fort jag får bukt med kameraproblemet så är det bildduppdatering.

Go hjul!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh, fining! Jag har saknat dig också, men ack! vilket stim jag levt i, och nu är det jättejättenära tills jag åker. Har börjat bli vimsig och snurrig och mår lite illa, det händer mycket nu. Men det ordnar sig, som allting annat, det vet jag. Hur mår magen? Ska vi kanske träffas på söndag? Jag hör av mig! Puss tills dess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback