Merit: "ybermensh"

-Van vid att improvisera
-Pillig
-Bra på att planera
-helt suverän på att stava
-och översätta med för den delen.
-lätt medial
-kassavan
-folktrygg
-självgående
-tillmötesgående


Jag satt precis och kollade på jobb på ams. Eftersom jag är på smällen och inte har någon utbildning eller direkt arbetserfarenhet så är utbudet rätt slim från början. Men så bestämde jag mig föratt hitta min charm.Ja det gick ju sådär.
Jag kan ju tycka att det ska räcka med att skriva morsa på ansökningrna så kan ju folk greppa att man är rätt så van vid att vara ybermensch liksom.

ok.. ..Hörde precis någon sätta sig i soffan men Erik och Kaspian sover.....O_o
Nu ska jag gå och sova innan jag hör fler saker som jag inte kan skylla på grannarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback