Lista mm

Jag har så mycket saker i skallen jag vill göra. Ideer som ligger och gror som jag tror blir bra.

-sy gardiner till köket (snygga)
-sy ugglor+göra lerugglor
-sortera i bokhyllan
-göra fint igen i gästrummet
-Måla lite på väggarna
-skriva ut bilder o dona med
-sy  bärtjofräsan till bebisen
-lära mig spela gitarr
-komma på en riktigt bra outfit till piratfesten senare i september


Det finns så mycket.

Jag har räknat fel på veckorna hur jag nu kunde det. Alltså baktid på bebisen inte ngt annat. ÄR i v 19 nu. Dvs att jag har gått 18 fulla veckor och är en dag in i 19:onde.
Magen är stor när jag ligger ner annars ser jag mest tjock ut. Men jag har världens gazoonas! Något ska m an ju glädjas åt med ;-D
Att jag är i vecka nitton innebär alltså månad 5. Känner mig väldigt ogravid utseendemässigt. Men jag vet ju att sen när magen är där tar det ett tag innan den försvinner. ;-)


Nej. Dags att ta tag i något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback