Några Gudinnor, mycket flum och en hemlis.

Jag var på ett föredrag om Gudinnor igår kväll. Det hela var mycket intressant även om upplägget sackade lite. Det kändes lite som att vara på en föreläsning om "Da Vinci koden" i kvinnlig skepnad och Ove var den som höll i tåtarna. Hursomhelst tyckte jag att det var mycket intressant och det blev en hel del Aha och jahaaaa. Skratt också så klart , riktigt så man såg hornen växa.
Det rekommenderas varmt om inte annat bara föratt en stund vara omgiven av kvinnor som hittat sin plats i universum. Mycket påfyllning av energi.


Innan detta och efter Erik kom hem från jobbet och jag o Kaspian hade gungat klart så åkte vi på "Marken". Lika mycket saker som vanligt. Vi som för en gång skull hade råd att handla köpte knappt någonting. Jag har inte det behovet längre helt enkelt. Nu säger jag inte att jag inte i framtiden kommer att  handla oss fattiga på IKEA men just nu så känner jag inte det behovet.
Håhå ja.

Den senaste tiden har gått i tecknens tecken och jag har helt och fullt omfamnat det med hela min själ.
Det handlar ine om sammanträffanden som man så gärna kallar dom utan faktiskt om vägvisare. Allt som hänt det senaste säger att jag är på rätt väg nu. Det känns så jäkla bra.

Nu i helgen är det rekreationstid och Tarunmässa i Skövde för hela slanten.
Imorgon blir det förmodligen storseans och på söndag blir det "Tidigare liv"- och "Attraktionslagen".föredrag. Dessutom blir det utforskning av alla fina bord de brukar ha stenar på och annat flum. Ni vet ;-)

Min son är världens bästa lilla person och han ska köpa en motorcykel när han blir stor. Han talade om det för mig idag. Dessutom målade han en bil framför ett stort berg. Jag ska lägga in en bild imorgon ,jag lovar.
Han kan tala om en sak för mig men när han ser att jag itne förstår så tittar han väldigt noga på mig och så förklarar han med andra ord vad han menar. Gud va jag älskar honom.
Jag har världens smartaste unge!

Kom ihåg: Follow your bliss!!!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback