Meget bra.

Schup.
Tog en lyssning av fåglarna på väg hem. Det lät sommar. Så nu är jag flumlugn och ska plugga lite.

Påsken var skön. Kaspian var hos farmorn hela helgen och vi var på fest och lite halvbakis. Jag mådde förvånansvärt bra. Det var nog lite värre för Erik. Åldern börjar väl ta ut sin rätt. *hornen!* ;-)
Tog typ tre bilder på fredan så kul hade vi. Dyker upp senare.

Nu börjar jag känna mig lite såsig. Vi gick upp vid 7 och jag har varit jättepigg hela morgonen fram tills nu. Det kan vara så att hjärnan inte fattat att jag klivit upp ur sängen och slår tillbaka med att bli trött nu ist. Vem vet...
Haha och nu kollade jag på klockan och insåg att det bara gått ca en o en halv timme sen dess. haha. Tröttheten hann ikapp liksom.

Nu bär det iväg. Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback