Jo live n lörn bejby. Jo live n lörn...

Mitt vackra barn är alldeles jättestort nu och jag är helt tagen när jag ser på hans bedårande lilla näsa. Vi har tittat på hockey och köpit en Kikkibil. Han är underbarast i världen. Han ligger och försöker sova nu. "Äcket mamma!" hörs det med jämna mellanrum.
 Jag hoppas att nästa unge blir lika bra som han.
 Nu ska jag bränna ut Kåldolmar o Kalsipper till honom så att han kan lyssna på det ist för Bamse när han ska sova. Det är visserligen pirater med i Bamse nowwadays men Yllet och Lumorn är vansinnigt underskattade.
Jag lyssnar på KoK i min mp3 ofta. Härligt är det. Nu vet ni varför ni ser mig se fånigt glad ut i mina lurar på proemnad.
Mer Kåldolmar åt folket!

image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback