Håll tummarna och alla tår...

Nu får vi väl snart besked om vår nya lägenhet. Vad hyran landar på och hur stor budgeten blir till att göra iordning den.
De har trilskats i hundra år på fastighetsbolaget och det är så vi kräks nu. Men snart så kanske möjligtvis har de velat färdigt.

Allt rullar.
Väl nere i nya lägenheten ska vi sätta in vår <3 diskmaskin<3 som står här i vardagsrummet och bara står. Inte kan man diska i den heller. Haha och jag som har ett diskberg som slår mount Everest nu.  Jag har ju aktivt valt bort att diska eftersom det har varit tipptopp väder ute. Men nu vadar vi snart i bläig lukt och odiskade gafflar. Som sagt; en hälsofara.

Imorgon är det j uså tacksamt lön och det ska betalas räkningar, budgettas,handlas god mat och lyxas.
Jag ska köpa lyxjumpadojjs att vara fin i till vardags eftersom mina som jag har på mig jämt är helt fasansfullt trista,fula och utslitna.

Jag och Kaspian ska gå ut så fort han har ätit.

snsdfjkjndjknfjnspslösdfkwsjdfjffoigoweoirfoijiwsef blörilööör.

Nu har jag undvikit disken länge nog. UPP TILL KAMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback