Bra ord

Nu sitter jag och läser lite gamla inlägg och insåg just hur länge jag egentligen traskat runt härinne.
En del
bra är ju faktiskt framhalat.
Men jag skriver sällan eller aldrig något samhälls/politikrelaterat. Jag tror att det är min rädsla för att behöva förklara mig. Jag är verkligen dålig på det. Helst i en pressad situation eller när någon har helt missuppfattat allt man sa. Jag tappar geisten.


På senare dagar nu så har jag träffat en handfull människor som jag känner ett speciellt band med. Ett sånt som man inte kan förklara och det är konstigt föratt man inte känner varann men det finns där. Minst ett av dom hoppas jag på att få odla till ett långt vackert sidenband.
Kanske är det så att jag hör till dom som har extremt få vänner men de som jag är vän med är jag obrytbart vän med också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback