Bitar av hösten

Nu har jag börjat skriva lite i min andra blogg med. Den är lösenordsskyddad och är du intresserad så får du hojta till.
Jag dubblar föratt det är saker jag inte vill dela med hela världen.

iallafall så fyller äldsta syster år idag. Nu är vi kammla kammla alliopa!
Det blir kalas och Kaspian ser fram emot detta jättemycket. Det är det enda han pratar om. Som om han aldrig träffar dom.. hahha vi har haft två ( !) kalas denna månaden som var och han tycker att han träffar släkten för sällan!
På tal om det så fick jag en jättefin berlock ioch kedja i silver av Erik i present. Det önskade jag mig och han valde en som var precis perfekt. Så läbbigt gölligt. Jag blev jätteglad. (Lite kompensation föratt jag alltid diskar ;D *asg*
Bitter jag? va? ;-))

Det är ruggigt ute. När jag lämnade Kaspian på dagis förut så gick jag och samlade kastanjer utanför. Jag älksar hur de ligger i handen och de härliga virvlarna av brunt i skalet.
Plockade en del som jag har lagt fint inne i vardagsrummet nu. Det är som att ta med sig en bit  härlig färgglad höst in.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh gumman. Jag fattar PRECIS hur du menar med kastanjerna, du beskriver så fint och så bra. Det känns som om jag sitter här med handen full av dem. Tack förresten för bilden på facebook, som levandegör denna känsla ännu mer. Pyssla snart, givetvis!;) Massa kramar och önskan om en trevlig helg till hela mysiga familjen Bardh.

2007-10-11 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback