Bakgrundsmusik

Jag har en idé om hur det skulle vara. Personer jag har tagit för givet i en bild som inte finns. Realiteten gjorde sig påmind idag och insikten om att min fantasi faktiskt bara är en fantasi damp ner. En elefant klampade ett tag på mitt arma hjärta.
Nu är jag blond. Så nu är det slut på gnället och fantasierna.


Igår var jag hemma hos Nina och gjorde mig nya bekantskaper tillsammans med gamla vänner.
Casey hette en medeltidskvinna med yppiga tuttar som tydligen kom från mina hemtrakter. Jag fick reda på intressanta saker som gjorde mig härligt och hjärtligt skadeglad. Det är skönt ibland det med. Thank you Casey!

Hagberg. Min lille gubbe var med sin kvinna och förärade oss med sin storsinthet.
Zyma förkunnade att hon förra helgen hade gjort bort sig."Jag köpte sex så vi kan dela."
Det handlade inte om prostitution som vi gapskrattande förhastade oss till utan om ett sexpack öl.
Det luktade gudomligt när jag kom in men det var inte pumpasoppa som jag trodde utan morotssoppa. Jättegod!
Ellie var en kissekatt och jättegöllig. Hon purrade om man klappade henne och kliade henne bakom öronen.
Karja förgylldes med en ny "frisyr". En "tvärtom mohikan" mycket väl utförd av Ellie.
Det begav sig hemåt vid tresnåret och idag är jag trött men glad. Väldigt obakis iallafall.


Jag är hemskt tacksam för er mina närmaste två vänner. Mitt i all bitterhet står ni som två vackra, lyssnande och förstående fyrar och jag är  er  evigt tacksam.


Kommentarer
Postat av: Mikael Grön

Nämen... där hade jag också velat vara...
Vi hade halloweenfest här i skara, och det var väl också kul, men så många människor jag inte sett på så länge! Det hade varit riktigt skojsigt.

Jag var clown på vår fest. Kolla in ba: http://galleri.nobless.se/main.php/v/fester/halloween_07/008.html

Kram, Micke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback