Jahaja.

Egentligen borde jag väl städa nu. Men det är ju tråkigt ju.
Ska kila till lokalen senare tror jag. Ska se om jag kan plita ihop ngt bra. Hängde ut i korridoren sist jag var där och var nöjd men så kollade jag in senare och är kanske inte nöjd längre. Men jag får la se till att jobba upp mig! ;-)

Igår när jag kom hem så hade Erik lagat midda till mig! Jag blir löjligt glad när han gör sånt. Såna vardagsgrejjer som han aldrig gör annars. En del av mig undrar vad han vill ha och en del av mig är så tacksam att ett anfall "uglycry" inte är långt bort. Bizzart. Jag är kort sagt van vid att Erik är Bardh inte Erik.

Kaspian och jag var hos läkaren igen igår. Den snälle doktorn undrade vad den föregående läkaren hade gjort och suckade resingerat när jag redogjorde för förrgårdagens event och sen gav han Kaspian diagnosen "sprucken trummhinna" och ordinerade kåvepenin.
Kaspain har precis avslutat en 7 dagars kur med Kåvepenin för drygt en vecka sen... Det smakar anus ( jag var ju tvungen att se hur det smakade. Det resulterade i frustningar,host och ett helvetes spottande) men min pojk är superduktig. Gapa o svälj nu ere helg.

Greys anatomy var igår. Det finns inget annat program som får mig att åka bergodalbana så. skratt och tårar. Himmel.

Nu ska jag ta ett krafttag.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Stackars, stackars, stackars lillkillen! Fan att såna läkare ska få hållas, när ska de försvinna???Lämna plats åt kompetent personal instead liksom.
Ska vi ses snart? Blogga meeeer, lägg upp mer bilder!! Det är så roligt att läsa!
Kram!

2007-03-16 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback