Bildkavalkad!



Här fikas det. Kaspian har fåt nya kök sgrejjer och är överförtjust. Han håller kopparna som en riktig tant dessutom! : D



Här är alla blekfisarna Bardh. Mycket jobb och ingen solbränna...



Finast största lillasysteryster.


Jag o Liza, Jossan åker moppe med Kaspian och det klassiska matkortet.



Hjärtat jag kritade på balkongen till Eriken min!



Kaspian testade cykeln direkt vi kom hem. men eftersom det var så sent så får Erik och Kaspian gå ut o cykla "på riktigt" imorgon. Då kan jag lägga upp fler cykelbilder.

Vi är faktiskt ute. Men då är oftast itne kameran med. Ltie synd så nu ska jag börja at han den i handväskan när vi går ut. Så att jag kan bevisa ;-D att vi leker ute med.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Sötaste Liten!Och ny cykel o allt, vikken lyx! Då kan jag o Kaspian bajka ihop med våra bajks! ;)
Mer bilder!
Kram!

2007-07-07 @ 16:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback