Listor....

Det slog mig när jag diskade förut ( rörmokaren har fortfarande inte varit här surpris surpris!) att jag kan ju lägga in listor här!! Whooopi! Älskar listor ju! :-D
De listor som jag skriver när jag städar o grejjar om plus handlingslistorna besparar jag er men resten av mina listor får ni lida genom. *hehe*

Lista nummro uno: ( ta en paus efter varje o njut....)

Tha most gårdjus famous men: i oordning
Deppen ( som pirat och flumm i Fear and loathing...)
Tommy Lee (Habbahabba)
Pitten
Persbrandt
Ryan Dunn

osv. kompletterar allt eftersom...
Det kan ju verka som att det är ganska juvenilt i mitt huve men jag tycker att det är trevligt att göra listor föratt liksom staka ut vart man har sig... jag är ju trots allt lite virrig.


Den där rörmokaren alltså. Man kan ju tycka att det borde vara dags att kalla in skallgångskedjan när en person vart bortsprungen i mer än en månad....
Nåja. Nu lägger gubben Kaspian så nu ska jag köpa godis ( som jag förövrigt inte ätit nått sen i förra veckan ! Brabra !!) och locka håret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback