"Its a trainwreck! No, its Britney Spears! No no its ..."

Jag hade en superb dag igår! Helt otippat vakande jag och var PIGG! Jag gick runt o var pigg precis hela dagen! Det ordnades saker och gick ut och gicks o grejjer! Jag har varken varit pigg eller företagsam eller mått helt och hållet bra en hel dag alls på ..... ja flera månader! Hoppas det håller i sig.

Nu har jag precis kollat vad det står i de bloggar jag läser. Egentligen borde jag hedra Skinhead Barbiedoll i varje inlägg jag skriver för den donnan är helt otrolig. Det är världens undergång som hon kämpar mot  nu. Jag önskar så att jag kunde vara där och stötta henne. Eller ja, göra allt det åt henne som hon inte orkar/pallar. Tvinga mig på. Öppna dörren, svara i telefonen och öppna posten så hon inte skulle behöva få ångest över just det.Trösta och ruska i och tala om att det inte är farligt att gråta. Man slutar så småning om...
Jag känner henne inte men jag har lite distans till min egen lilla miffokällare och jag skulle så gärna vilja hjälpa henne upp igen.
Så sitter jag där och vill skriva massa saker och smitta av mig lite när jag har bra dagar. Hoppas på att det rubs off men jag hittar inget som inte låter tillgjort eller "jag vet preciiis hur du känner dig!". Så det får vara.


Mot min vilja surfar jag in på Blondinbellas blogg. Det är som med Brittan eller en olyckshändelse. Det är hemskt och man förfäras men man kan inte sluta stirra.
Ena sidan av mig säger : Man snälla hon är ju bara sexton år!
Andra sidan av mig säger: Jamen för fan hon är ju SEXTON år!!!

Kommentarer
Postat av: malle

skinhead barbiedoll är min idol. typ. aldrig sett på maken till nån som skriver så bra som hon. och blondinbella. pff. på min blogg kan du nu se blondinmalle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback