Fastnat

Jahopp. Nu är vi fast i en annan serie.
Förutom Stargate Atlantis ( som helt magiskt dyker upp på datorn runt varje tisdag) har vi fastnat i :  Eureka,  Primeval,Simpsons och The Hogfather ( en miniserie men Terry Pratchett så måste nämnas).
Vi har en del avslutade i bakfickan med; FUTURAMA ( som för övrigt är något jag somnar till varje kväll. A wee bit screwed up i know), Stargate SG1... sen var det visst itne så många fler.
Men påbörjade men inte avslutade men inte fastnat i ; Battlestar Galactica, Heroes ( jag fastnade inte, för läskigt med mamman till pojken, men Erik gjorde det), Andromeda, Star Trek Next generation ( slötittar ibland), Farscape ... sen kommer jag iten på mer.
Sen har vi ju de som går på tv som är girliegirl. Greys, Desperat.
Vidare till Family Guy, Christine ( som jag avgudar), Frasier, The Office, Vänner,  och å herreguuud jag MÅSTE SKAFFA MIG ETT LIV!!!! hahahahhahahahaha

Superintressant läsning eller hur?

Kaspian säger nu: Mamman, Pappan, Åh nej, Ja tacktack samt massor mer men det är dessa som faktiskt får oss att dra på smilisarna på dagarna om man inte räknar med hela hans uppenbarelse då.

Vi har sett på Torsk på Tallinn och Dexter nu ikväll och jag är lite hög på socker. Men jag måste sova nu för imorgon ska jag o min mamman på loppis. Det ska bli så kul. Det var längesen.
Eriken ligger dessutom i sängen o kraxar om att jag ska komma nu. Han låter som om han är tillbaka i målbrottet för han är förkyld. En jobbarkompis talade om för honom att man skulle dricka rom då. Jag hejjade ivrigt på, trots hans väldigt sexiga kraxande ( a`la hes George Clooney), för det är hemskt att hela tiden säga vaaa? som en helt dement tant ( jag är ju bara halvdement menar jag).

Ordbajseri ser jag. Det får mig att tänka på den sagan av Tage Danielsson, den om när gud bara gav oss en viss summa ord som vi kunde använda och sen när man använte den kvoten så fick man helt enkelt vara tyst. Älskar den. Hade den varit den bistra sanningen så hade jag varit tyst sen länge.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Hoppas du har haft en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback