BedrägerICA

Fy fan vad jag är upprörd!
Uppdrag Granskning tog ikväll upp ICAs köttsvineri! 

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2232&lid=Uppdrag_granskning&from=menu

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=991742

Funky nasty shit!!
Då undrar ju jag vilka andra matbutiker som fixar o lurendrejar såhär och om Scan också har kommit på den briljanta idén?

Alltså jag handlar kött i illusionen om att det är nymalet. Är det så att det är ompackat så kan man väl för fan lägga det brevid, dra av halva priset och tala om att det är ompackat?
Följande undrar jag hur farligt det är egentligen att äta kött som har fått dra sig ltie extra?
Då menar jag inte skämt kött men inte purfärskt.Vad kan jag få för sjukdom?
Dör inte alla bakterierna när jag steker/ungsgrillar/grillar/kokar köttet? och vad gör det då för skillnad?


Oavsett är det felfelfelfel att lura folk på det där sättet!  Vi har rätt att veta vad det är vi köper! Betalas det för Nymalen köttfärs så ska man ha det också.

Kommentarer
Postat av: malle

WORD!
Inget gammelt snusk som legat och samlat damm i ett par dar!

Postat av: Malle

Visst är den toksöt? Dock har bilden legat uppe ett tag och som bekant växer kissungar rätt snabbt i den åldern. Jag vill ju helst ha så liten kissekatt som möjligt isåfall.

Givetvis har jag hittat till blonda bella. Läser varje dag, förfäras till bristningsgränsen men kan inte sluta läsa för det. Horribelt! Idg var jag tillochmed tvungen att kommentera, på inlägget om att tjejer måste se snygga ut. Typ.

2007-12-13 @ 00:53:42
URL: http://malinkraft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback