Lite bilder

... och ett Hiskeligt leende för jag ska klä ut mig imorgon!!! :-D
Det är ju kranevalen ( eller kanske Karnevalen då Jolene!) i stan och då klär man ut sig. Basta! Bilder utlovas från detta event senare i helgen/veckan. Ska bli skojskoj!

Nu till massa goa spindelbilder från semestern. Spindelfobiker ombeds kila vidare....
Jag lekte lite spindeljägare förstår ni. Tyckte det var läbbigt att småsmå spindlar ser ut som tarantellor när man kommer näranära dom. Enda gången man  gör det är ju med kamera.. jaja. Håll till godo!

 
Den här tex. Fast det är klart... en hundus Rickus är det ju... Ingen spindel. Men han är fasligt nära! ;-)


Den här spindeln är garanterat den största spindeln jag har sett som varit "frigående" i brist på bättre ord. Min pappa har ju haft fågelspindlar i terrarier hemma för hundra år sen. Därav min "frigående"klassifikation.

Samma som förgående.


Den här satt på skaftet av en pipa och var pytteliten.





Kommentarer
Postat av: Emma

Kollat in din blogg nu...jättefina bilder på Kaspian!!och er andra förståss :) Fast dina spindelbilder var inget för mig..fd spindelfobiker som jag är så klarade jag det ändå inte!
Puss å kram på dig

2007-08-12 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback