Håhå

Va gla jag blev nu! Äntligen lite mer kommentarer här. Skönt o få lite mer respons.*nickar*

Lägenheterna som vi kollade på flyttas det inte till. Ska titta på en här i grannhuset next week tror jag. Vi får la se. Det är som så att vi vill flytta o har en massa krav men är inte så på...hehe.

Iaf så har jag pratat med en massa gamla vänner och det är riktigt skönt. Superkul att höra vad alla gör nuförtiden.
Alla pluggar typ och jobbar men bara jag och A har barn. Det känns så surrealistiskt.
Vi ska träffas nu snart ju o så kul det ska bli!

Från en sak till en annan så måste jag verkligen ta mig i kragen o städa här. Blä. Jag bara väntar mig att få se en liten mus sitta i ett hörn och lukta sig hög och belåten på en tub glitterlim....

På lördag så torr jag att jag o buggen ska ha lite förrgalej innan mrocken.
Jag menar: På lördag så tror  jag att jag o  gubben ska ha lite förgalej innan mrocken. haha vad fel det blev. Tur att man korrläser ibland iaf. :D
Kika in om du vill! Jag vet att det inte direkt ligger på vägen till mrocken ja. Men "goda vänners lag trillar ofta trevligt en kväll" som det ju heter.

Pusselislaskdaggmask! ( K tycker att det är urkul när man säger så o håller på att skratta ihjäl sig :-D)




Kommentarer
Postat av: Mickan

Hihi, du är rolig med din stavning du!;) Hoppas vi ses på Mrocken då!Jag ska hämta Mackan på landvetter på lördag eftermiddag så han kommer hem i tid för att kunna spela. Näst sist ut ska Carmine Glow spela, missa icke!Kram!

2007-08-16 @ 13:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback